==^=اینجا همه چی هست=^==

==^=اینجا همه چی هست=^==
اینجا همه چی هست
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 23
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

99774257386746637590 دانلود نسخه نهایی ویندوز جدید 8

این نسخه شامل نرم افزار های prerelease میباشد و امکان تغییر برنامه در آینده و در نسخه فاینال وجود دارد. از ویژگی های بارز در این نسخه از ویندوز به عملکرد بسیار بهینه نسبت به سخت افزار موجود روی سیستم شما اشاره شده …. که بعد از چندین سال طبق گفته مایکروسافت محقق شده…!! ویندوز ۸ مناسب انواع مختلف کامپیوترها، شامل کامپیوترهای رومیزی، نوت بوک ها و تبلت ها است. امکانات جدید ویندوز ۸ که در روز چهارشنبه توسط مایکروسافت معرفی شد آنقدر جذابند که ممکن است باعث کاهش فروش تبلت های اندرویدی یا iPad شود. در ادامه با امکانات جدید ویندوز ۸ که مناسب تبلت های چندلمسی و یا استفاده از ماوس و کی برد در کامییوترهای معمولی است آشنا خواهید شد. مایکروسافت در کنفرانس خبری که در لوسانجلس برگزار شد از برخی از امکانات ویندوز ۸ پرده برداری کرد. رابط کاربری ویندوز ۸ به نحوی طراحی شده که هم مناسب تبلت ها و ابزارهای مجهز به صفحه های لمسی باشد و هم مناسب کامپیوترهای معمولی که از ماوس و کی برد استفاه می کنند. رابط کاربری Windows 8 بطور کامل متحول شده است. در ویندوز ۸ به جای صفحه میز کار (Desktop)، منوی Start و نوار ابزار (Task Bar) و غیره یک رابط کاربری سازگار با صفحه لمسی اضافه شده است. رابط کاربری ویندوز ۸ شباهت زیادی به رابط کاری Windows Phone 7 دارد. البته اگر کاربر با PC از ویندوز ۸ استفاده کند می توانند میزکار سابق Windows 7 را در کنار رابط کاربری Windows 8 داشته باشد. نحوه حرکت بین صفحه های مختلف، نمایش صفحات وب و غیره همگی با صفحه های لمسی سازگار شده اند. مایکروسافت روش بسیار جذابی را برای قرار دادن پنجره های مختلف در کنار یکدیگر در نظر گرفته


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 16 بهمن 1391برچسب:Windows 8, توسط alireza

 دانلود پچ جدید بازی PES 2013 با نام PESEdit.com 2013 Patch 2.8

این پچ ها همواره پس از انتشار رسمی بازی ، عرضه می شود تا بازی را به جدیدترین نقل و انتقالات ممکن و انجام آخرین تغییرات و رفع مشکلات و باگهای احتمالی آپدیت کند. شما هم اکنون می توانید آخرین پچ منتشر شده از این پچ بازی PES 2013 محبوب را با لینک مستقیم دریافت نمایید.

 

امکانات کلی پچ بازی PES 2013 :

-      اضافه شدن بوندسلیگا , لیگ آرژانتین , بوندسلیگا ۲ , دسته ۲ اسپانیا , دسته ۲ انگلستان , سری بی, لیگ ۲
-      اضافه شدن تیم های دیگر (Viktoria Plzen, BATE Borisov, Metalist Kharkiv, Rubin Kazan, Anzhi, and more)
-      کیت صحیح برای تیمهای لیگ , لیگ پرتغال + همه تیم های ملی & تیم های کلاسیک
-      فیس ها : بیش از ۴۵۰ فیس جدید
-      کیت صحیح برای بسیاری از تیم ها از جمله بارسلونا ، منچستر یونایتد و سویا
-      شامل DLC 3.0
-      سوئیچ اسکوربورد و استادیوم در سلکتور (استادیوم ها را دانلود کنید)
-      حذف تاری بازی

 

 

دانلود لینک مستقیم:

DOWNLOAD 946 MB

Password: www.deltafoxy.com


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 16 بهمن 1391برچسب:pes 2013, توسط alireza

http://up.jetdl.tk/Post_401___FixCleaner.gif

نرم افزار FixCleaner 2.0.4612.847 یکی از نرم افزار های ساخته شده در دسته نرم افزار های بهینه سازی و افزایش سرعت رایانه می باشد که این ابزار با بررسی دقیق رجیستری و هارد دیسک کلیه خطاها و کلید های خراب رجستری را پیدا کرده و آنها را تصحیح می کند، وجود این گونه خطاها در رجیستری موجب بروز مشکلاتی از جمله هنگ کردن ویندوز و کند شدن سرعت آن می شود. همچنین با استفاده از ابزارهای کمکی این برنامه می توانید کنترل دقیقی بر روی نصب و حذف برنامه ها، مدیریت برنامه های StartUp، ایجاد نسخه پشتیبان از رجیستری و … داشته باشید. FixCleaner نرم افزاری کم حجم و بسیار کارآمد و قدرتمند برای افزایش سرعت اجرای سیستم عامل ویندوز می باشد ، توسط این نرم افزار می توانید Error های آزار دهنده ای که برای سیستم عامل ویندوز عادی شده است! را برطرف نموده و آنها را از بین ببرد. این نرم افزار به سادگی و تنها با ۱ کلیک قادر است ایرادهای موجود در Registry (قلب ویندوز) را شناسایی و تعمیر کند و نیز قادر به پاکسازی فایل های اضافی و بلااستفاده کامپیوتر بوده ، قابلیت شناسایی و حذف فایل های موقت ، کوکی ها ، History و در کل اطلاعاتی که امنیت و هویت شما را در اینترنت تهدید می کنند را از مرورگرها و برنامه های مختلف را دارا می باشد.


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 15 بهمن 1391برچسب:FixCleaner , توسط alireza

 دانلود بازی Assassins Creed 3 (کشیش قاتل) برای PC  نسخه BLACK BOX

بازی کشیش قاتل ۳ یا همان Assassin’s Creed 3 بازی محبوبی است که توسط شرکت Ubisoft عرضه شده و طراحی این نسخه از بازی به گفته خود طراحان، بیش از ۲ سال به طول انجامیده است. شما را به تجربه ی داستانی ناگفته از انقلاب آمریکا از منظر یک کشیش قاتل(کانر) دعوت میکند. سال ۱۷۷۵ است. مستعمرات آمریکا در حال شورش هستند. شما کانر، قاتل سوگند یاد کرده ای هستید که برای تضمین آزادی مردم و ملت خود به انجام ماموریتهایی می پردازید و در نهایت به یکی از مردم افسانه ای کشور آمریکا تبدیل خواهید شد.

مشخصات سیستم پیشنهادی برای احرای بازی:

Compatible operating systems: Windows Vista ® SP2/Windows 7 ® SP1, Windows 8
Processor: Intel Core 2 Duo or AMD Athlon II E8200@2.66Ghz X4 620@2.6Ghz
RAM: 2 GB
Graphic: 512 VRAM DirectX 10 with Shader Model 4.0 (see list of compatible cards)
Sound card: compatible with DirectX 9
DirectX Version: DirectX ® June 2010 or newer (libraries included on disc)
DVD-ROM: DVD-ROM dual layer
Hard drive space: 17 GB

 

لینکهای دانلود ۱ ماه اعتبارخواهند داشت

دانلود به صورت پارتهای ۱ گیگابایتی:

 دانلود بازی Assassins Creed 3 (کشیش قاتل) برای PC  نسخه BLACK BOXدانلود پارت ۱ – Download

 دانلود بازی Assassins Creed 3 (کشیش قاتل) برای PC  نسخه BLACK BOXدانلود پارت ۲ – Download

 دانلود بازی Assassins Creed 3 (کشیش قاتل) برای PC  نسخه BLACK BOXدانلود پارت ۳ – Download

 دانلود بازی Assassins Creed 3 (کشیش قاتل) برای PC  نسخه BLACK BOXدانلود پارت ۴ – Download

 دانلود بازی Assassins Creed 3 (کشیش قاتل) برای PC  نسخه BLACK BOXدانلود پارت ۵ – Download

 دانلود بازی Assassins Creed 3 (کشیش قاتل) برای PC  نسخه BLACK BOXدانلود پارت ۶ – Download

تمامی لینکهای کمکی: دانلود

 دانلود بازی Assassins Creed 3 (کشیش قاتل) برای PC  نسخه BLACK BOXحجم فایل :۵.۵۲ گیگابایت

پسورد تمامی فایلها www.blackboxrepack.com میباشد.

منبع : www.blackboxrepack.com


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 14 بهمن 1391برچسب:Assassin’s Creed 3, توسط alireza

نسخه جدید مرورگر کروم که گوگل ادعا کرده است که مرورگر جدیدش بسیار سریعتر و قابل‌اطمینان تر از هر مرورگر دیگر تا به امروز است. نکته جالبی که در مورد این مرورگر وجود دارد این است که هر برگه (tab) پردازش جدای از دیگری دارد و در صورت کرش کردن یک صفحه، بقیه صفحات جدا گانه بارگذاری می‌شوند و کل مرورگر هنگ نمی‌کند. همچنین این مروگر تحت موتور جاوا اسکریپت V8 اجرا می‌شود.

:. دانلود با لینک مستقیم :.


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 14 بهمن 1391برچسب:google, توسط alireza

دانلود Angry Birds Star Wars - بازی پرندگان خشمگین جنگ ستارگان

Angry Birds Star Wars بازی جدید از سری بازی های Angry Birds است که توسط Rovio برای PC , Mac , Android و iOS منتشر شده است. در این بازی شما همراه با پرندگان خشمگین به ماجراجویی در دنیای افسانه ای جنگ ستارگان می پردازید. در این نسخه Angry Birds هم شما به دنبال خوک های حریص می افتید و آنها را از صحرای Tatooine تا اعماق Pig Star دنبال می کنید تا سرانجام با Darth Varder، رئیس بسیار ترسناک خوک ها روبرو شوید. آیا شما می توانید دنیا را از شر این خوک ها آزاد کنید و به یک Jedi Master تبدیل شوید؟

سیستم مورد نیاز

· OS Windows XP SP2/Vista/7/8
· CPU 1.0GHz RAM 512MB
· Hard Drive 60MB
· Graphics Any OpenGL 1.3 compatible device
· Internet connection required for activation and update

راهنمای نصب

1 - پس از دانلود، فایل را از حالت فشرده خارج کنید و فایل AngryBirdsStarWars.exe را اجرا کنید (نیازی به نصب بازی نیست).

2 - برای فعال کردن تمام مراحل از شماره سریال زیر استفاده کنید:

XOXO-OXOX-XXOO-OOXX


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ جمعه 13 بهمن 1391برچسب:Angry Birds Star Wars 1,0,0 , توسط alireza

مجموعه نرم افزاری آفیس که اکثر کاربران با آن آشنایی دارند تشکیل شده از چندین برنامه سرور ها و سرویس‌ ها است که برای سیستم‌ عامل‌ های مایکروسافت ویندوز ساخته شده‌ است. آفیس 2013 با اسم کد آفیس ۱۵ که به تازگی منتشر شده است توانسته سر و صدای زیادی بپا کند. مایکروسافت ابندا آفیس را بصورت کاملا گرافیکی و کامل در سال 2003 منتشر کرد و سپس در سال 2007 محیطی آن را گرافیکی تر و علاوه بر دادن جلوه های خاص ویژگی ها و قابلیت های جدید به آن اضافه کردم که بسیار مورد توجه قرار گرفت. به تازگی آفیس 2013 مدتی پس از انتشار رسمی ویندوز 8 منتشر شد که رابط کاربری آن کاملا تغییر کرده و به جرات میتوانیم بگوییم که آفیس 2013 همانند نسخه های قبلی آفیس بی همتا و بسیار کارامد است. آفیس 2013 از رابط کاربری مترو که در ویندوز 8 وجود دارد بهره میبرد و در واقع یکی از اهداف مایکروسافت رواج دادن رابط مترو و آشنا شدن تمامی کاربران با ظاهر و قابلیت های آن است.

 


لینک دانلودحجم

دانلود رایگان از لینک (http://dl.fdlserver.com/dl75/Microsoft-Office-Professional-Plus-2013-x86-www.fdl.ir.exe)دانلود آفیس 2013 32bit659 MB

دانلود رایگان از لینک (http://dl.fdlserver.com/dl75/Microsoft-Office-Professional-Plus-2013-x64-www.fdl.ir.exe)دانلود آفیس 2013 64bit753 MB

رمز عبور فایل :  www.fdl.ir


 

 


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ جمعه 13 بهمن 1391برچسب:آفیس 2013 , توسط alireza

برنامه Yahoo! Messenger 11.5.0.228 کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشند اما یاهو مسنجر را نشناسند . هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئنا یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند.شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند.

Download

 


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ جمعه 13 بهمن 1391برچسب:yahoo, توسط alireza

ال‌کلاسیکو جذاب دیگری با تساوی به پایان رسید. این بار در نیمه‌نهایی جام حذفی..

بارسلونا در این بازی توانست از حریف پیش بیفتد اما رئال مادرید در دقیقه 81 کار را به تساوی کشاند تا امیدوار به بازی برگشت باشد. نکته جالب این دیدار این بود که لیونل مسی و کریس رونالدو گلی نزدند اما در هر حال بازی فوق‌العاده زیبا بود.

:: Download ::

 


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 12 بهمن 1391برچسب:, توسط alireza

سلام به همه دوستان عزیزم.

ممنون از اینکه از وب من دیدن کردین .

این بنر منه دوستانی که می خوان با من تبادل بنر کنن به من خبر بدن.

دوستانی هم که می خوان تبادل لینک کنن بازم بهم خبر بدن.

راستی نظر یادتون نره .

همتون رو میبوسم بای بای


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 11 بهمن 1391برچسب:, توسط alireza

قابلیت های کلیدی نرم افزار Internet Download Manager:
 

- سازگاری با انواع مرورگرهای اینترنت اکسپلورر، نت اسکیپ، اپرا MSN Explorer,AOL,Mozilla,Mozilla Firefox, Mozill Firebird,Avant Browser,MyIE2 و دیگر مرورگر های محبوب برای اجرا نمودن خودکار برنامه به منظور مدیریت دانلود فایلها
- قابلیت ادامه دانلود های نیمه تمام از جایی که ارتباط اینترنتی شما بنا به دلایلی قطع شده است
- دانلود فایل های ویدیویی FLV از سایت های YouTube, Google Video, و MySpaceTV
- پشتیبانی از انواع پروکسی سرورها مانند Microsoft ISA, FTP proxy servers
- نصب سریع و آسان نرم افزار
- ویژگی Speed Limiter برای محدود کردن سرعت دانلود یک فایل مشخص
- توانایی دسته بندی فایل ها با توجه به سلیقه شخصی
- بهبود رابط کاربری نگارش جدید برنامه
- ویروس یابی انواع و اقسام فایل های دانلود شده
- قابلیت کشیدن و رها کردن - Drag & Drop لینک ها
- پشتیبانی از فایل های ZIP و اجرای آنها بعد از دانلود
- پشتیبانی از پروتکل های HTTP, FTP, MMS و HTTPS
- جلوگیری از دانلود فایل های تکراری که قبلا دانلود شده اند
- افزایش پنج برابری سرعت دانلود بر اساس جدیدترین تکنیک ها
- پشتیبانی از اکثر زبان های زنده دنیا از جمله زبان شیرین فارسی
- سازگاري كامل با تمامي مرورگرهاي وب
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

دانلود اینترنت دانلود منیجر


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 11 بهمن 1391برچسب:دانلود اینترنت دانلود منیجر , توسط alireza

دانلود اجرای جدید و زیبای Justin Bieber به نام As Long As You Love Me در Acoustic

با کیفیت عالی HD 720 , بدون تگ تبلیغاتی سایت

 
HD 720 HD 360 3GP MOB
Download Download Download

 


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 11 بهمن 1391برچسب:music, توسط alireza

بازی ترسناک و مهیج Resident Evil برای گوشی های آندروید
سبک بازی اکشن سوم شخص میباشد و داستان بازی نیز همانند نسخه PS2  میباشد.

دانلود با لینک مستقیم با حجم 80 مگابایت


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 10 بهمن 1391برچسب:game, توسط alireza

امروزه داشتن یک ایمیل مناسب، لازمه زندگی در دنیای مجازی است. سرویس‏های ایمیل متعددی نظیر Live.com ،Gmail.com ،Yahoo.com و... وجود دارد که افراد مختلفی بنا به سلیقه خود از آنها استفاده می‏کنند. اما در سال‏های اخیر، در میان کاربران اینترنت -به ویژه کاربران ایرانی- استفاده از سرویس Gmail بسیار رواج یافته است. این سرویس ایمیل که متعلق به شرکت گوگل است به خاطر انعطاف‏پذیری بالا، راحتی استفاده و رابط کاربری مناسب، برای بسیاری از کاربران به سرویس ایمیل اصلی آنها تبدیل شده است.ممکن است شما نیز چندین ایمیل مختلف داشته باشید؛ مثلاً یک حساب Live.com و یک حساب Gmail. طبعاً مدیریت این ایمیل‌ها کاری زمان بر است و همچنین ممکن است در مواردی شما را سردرگم نیز بکند. در اینجا ما به معرفی ترفندی می‏پردازیم که به وسیله آن می‏توانید تمامی ایمیل‌هایی که به حساب شما در Hotmail ،MSN و یا Live میرسد را به Gmail خود منتقل کنید و آنها را بخوانید، مدیریت کنید و حتی از جانب حساب دیگر ایمیل ارسال کنید. لازم به ذکر است این کار بر روی سرویس ایمیل یاهو هم امکان پذیر است، به شرطی که ایمیل شما در یاهو رایگان نباشد و پولی باشد.

برای اینکار:

بقیه در ادامه مطلب..


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 10 بهمن 1391برچسب:ترفند ها,, توسط alireza

آیا میدانستی هر روز 150 نفر در آمریکا جان خود را در حوادث رانندگی از دست میدهند

 آیا میدانستی که زکریای رازی بغیر از الکل کاشف گوگرد هم هست

 آیا میدانستید که آب داغ زود تر از آب سرد یخ میزند

 آیا میدانستی سالانه 25 میلیون نفر در جهان از گرسنگی میمیرد

 آیا میدانستی که 90 درصد از جمعیت جهان در نیمکره شمالی کره زمین زندگی میکنند

 آیا میدانستی...
قله دماوند بیست و سومین قله بلند جهان است

 آیا میدانستی طراح پرچم کنونی ایتالیا ، ناپلئون بناپارت فرانسوی بوده است

 آیا میدانستی از ۱۹۵ کشور جهان در ۱۱۷ کشور جهان مجازات اعدام اجرا نــــــمـیشود

 آیا میدانستی که کوچکترین استان ایران ، استان قم و کم جمعیت ترین استان ایران ، استان ایلام میباشد

 آیا میدانستی که سالانه 50 میلیون مورد ، سقط جنین در جهان انجام میگیرد

 آیا میدانستی ایران از نظر ذخایر مس اولین کشور جهان می باشد

 آیا میدانستی که ایران از نظر ذخایز معدنی مقام پنجم را در جهان دارد

 آیامیدانستی که وزن کل موریانه های جهان ده برابر وزن کل انسانها است

 

بقیه در ادامه مطلب...


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 9 بهمن 1391برچسب:, توسط alireza

این بازیگر در دبی به دیدن کنسرت گروه نیوش رفته و دقایقی مهمان ویژه این کنسرت بوده است. خبرهایی نیز از حضور محمدرضا گلزار در ساخت ایران منتشر شده است که باید دید آیا گلزار مقابل دوربین این مجموعه قرار می گیرد.

 


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:, توسط alireza


 

بقیه در دامه مطلب...


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ جمعه 6 بهمن 1391برچسب:پوریا پور سرخ,,,,,پوریا پور سرخ, توسط alireza

یکی از  متخصصین قلب و عروق با اشاره به اینکه بیش از 80 درصد علل مرگهای ناگهانی در میادین ورزشی ناشی از یک بیماری ژنتیکی یا مادرزادی تشخیص داده نشده است، گفت: کاردیومیوپاتی هیپرتروفیک، شایعترین علت مرگ ناگهانی در ورزشکاران زیر 35 سال است.

دکتر عباس صالحی اظهارداشت: اگر چه ورزشکاران نماد سالم ترین افراد جامعه هستند، اما همین افراد نیز گاهی گرفتار بیماریهای قلبی یا عروقی می شوند که نتایج غم انگیزی به دنبال دارد که نمونه آن مرگ ناگهانی قلبی است.

وی در تعریف مرگ ناگهانی قلبی با اشاره به اینکه این قبیل مرگها به صورت غیر قابل انتظار در طی یکساعت از شروع علائم قلبی رخ می دهد، گفت: آمارها نشان می دهد که این حادثه 3 در هر 100 هزار ورزشکار در هر سال اتفاق می افتد و میزان آن در ورزشکاران مرد کمی بیش از ورزشکاران زن است.

این متخصص قلب و عروق با بیان این مطلب که مرگ ناگهانی در هر ورزشکاری اعم از مبتدی تا حرفه ای، جوان یا مسن، ممکن است رخ دهد، افزود: وقوع این قبیل مرگها در رشته های ورزشی چون فوتبال، دو میدانی، دوچرخه سواری و بسکتبال بیش از سایر ورزشها رخ می دهد.

وی با اشاره به اینکه بیش از 80 درصد علل مرگ ناگهانی در میادین ورزشی ناشی از یک بیماری ژنتیکی یا مادرزادی تشخیص داده نشده است که از بدو تولد در سیستم قلبی - عروقی آنها وجود داشته است، گفت: شواهد حاکی از آن است که ورزش و فعالیت شدید، خطر مرگ ناگهانی را در اینگونه افراد افزایش می دهد.

صالحی به علل مرگ ناگهانی در ورزشکاران جوان اشاره کرد و افزود: از جمله علل مرگ ناگهانی در وزشکاران جوان می توان به کاردیومیوپاتی هیپرتروفیک اشاره کرد که بعنوان شایعترین علت مرگ ناگهانی در ورزشکاران زیر 35 سال در نظر گرفته می شود و عامل یک سوم مرگهای مرتبط با ورزش است.

وی در همین زمینه ادامه داد: کاردیومیوپاتی هیپرتروفیک یک بیماری ژنتیکی است و از شیوع نسبتا بالایی برخوردار است بطوریکه از هر 500 نفر، یک نفر به صورت مادرزادی مبتلا به این اختلال است.

این متخصص قلب و عروق گفت: متأسفانه کاردیومیوپاتی هیپرتروفیک در بسیاری از موارد علائم خاصی ایجاد نمی کند بطوریکه شایعترین تظاهر آن همان مرگ ناگهانی است که به خصوص در حین ورزش رخ می دهد. سایر علائم این بیماری شامل تنگی نفس حین فعالیت، درد قفسه سینه و تپش قلب است.

وی ادامه داد: ناهنجاری مادرزادی عروق کرونری قلب، دومین علت شایع مرگ ناگهانی ورزشکاران است که حدود 20 درصد موارد را شامل می شود و عامل انفارکتوس قلبی هنگام ورزش شدید است . تشخیص این بیماری نیز توسط اکو ، تست ورزش و آنژیوگرافی میسر می گردد.

صالحی گفت: تمامی این بیماریها از علل مرگ ناگهانی در ورزشکاران زیر 35 سال است در حالیکه شایعترین علت این حادثه در ورزشکاران بالای 35 سال، تصلب شرایین یا همان تنگی عروق کرونری است.

وی تاکید کرد: در صورتی که مرگ ناگهانی در ورزشکارانی که بیماری زمینه ای قلبی ندارند، رخ دهد، شایعترین علت آن اصابت ضربات محکم به قفسه سینه در حین ورزشهایی چون فوتبال، هاکی روی یخ و... است که بلا فاصله منجر به آریتمی و مرگ می شود.

این متخصص قلب و عروق اظهارداشت: این قبیل بیماریها در حالی هر سال قربانیان زیادی را به کام مرگ می کشاند که علائم خاصی در طول زندگی آنها ایجاد نکرده است.
 
وی به افرادی که قصد حضور در عرصه های ورزشی را دارند، توصیه کرد حتما به متخصصان قلب و عروق مراجعه کرده و تحت معاینه قرار گیرند.


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ جمعه 6 بهمن 1391برچسب:دانستنی ها,دانستنی ها, توسط alireza


 

در عالم موبایل بازهای حرفه ای، دو اصطلاح تک زنگ زدن و تک زنگ گرفتن وجود دارد. تک زنگ زدن رونق زیادی دارد اما تک زنگ گرفتن یک هنر هست که هر کسی از داشتن آن عاجز است! به زبان ساده تر ، شما نیز احتمالأ تاکنون با مزاحم هایی برخورد داشته اید که گاه و بی گاه با زدن تک زنگ آسایش را از شما سلب میکنند.

شاید دوست داشته باشید هنگامی که شخصی با شما تماس میگیرد ، زودتر از آنکه گوشی شما زنگ بخورد و شماره فرد روی گوشی تان ظاهر شود ، به تماس وی پی ببرید. با ترفندی ساده میتوانید 1 الی 2 ثانیه قبل از زنگ خوردن گوشی تان متوجه شوید که هم اکنون گوشی تان زنگ میخورد و یا SMS دریافت خواهید کرد!

لازم به ذکر است این ترفند بر روی سیم کارتهای دارای سرویس GPRS عمل میکند. در نتیجه در حال حاضر تنها بر روی سیم کارتهای ایرانسل و در آینده ای نزدیک بر روی سیم کارتهای همراه اول قابل اجراست.

همچنین برای انجام این ترفند شما نیازمند گوشی با سیستم عامل سیمبین هستید. ضمن آنکه در ادامه با ترفند ابتکاری دیگر موبایلها آشنا خواهید شد ، که برای تمامی گوشیها با سیستم عاملها و پلتفرمهای مختلف جوابگو خواهد بود …

 

روش کار در ادامه مطلب...


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ جمعه 6 بهمن 1391برچسب:ترفند موبایل,ترفند موبایل, توسط alireza

دفاتر ازدواج اعلام کردند :

.
با هر ازدواج دائم ، يک ازدواج موقت هديه بگيريد !!!

.
هيچکس تنها نيست حتى همسر اول !!!

.
.



.
.
چيزي که بايد به بعضيا گفت :

.
خواهش مي کنم عزيزم شما رو مخِ ما جا داري !!!
.
.



.

.
ساعت مچي به درد کسي ميخوره که نگران دير رسيدن يکي باشه …

.
واسه ما اضافه وزن محسوب ميشه !

.
.



.
.
حتي اگه کسي بهت بدي کرد بازم هيچ وقت قلبش رو نشکون

چون فقط يه قلب داره …

.
بزن دندوناشو بشکن که 32تا داره …


 

بقیه در ادامه مطلب....


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ جمعه 6 بهمن 1391برچسب:اس ام اس خنده دار ,جوک جدید, توسط alireza

اگر از کاربران دائمی مرورگر فایرفاکس باشید حتماً تاکنون متوجه شده‏اید که پس از گذشت مدت زمانی از کار با این مرورگر، رفته رفته سرعت و کارایی آن نسبت به گذشته کاهش می‏یابد. به عنوان مثال مرورگر دیر بالا می‏آید یا گاه و بی‏گاه هنگ می‏کند. مهم‏ترین علت بروز این مشکل را می‏توان در ذخیره شدن نامنظم اطلاعات در پایگاه داده (Database) مرورگر جستجو کرد. این آشفتگی در ثبت اطلاعات به مرور باعث کندی عملکرد مرورگر می‏شود. در این ترفند قصد داریم به معرفی ترفند ساده اما کاربردی بپردازیم که با بهره‏گیری از آن می‏توانید این آشفتگی و بی‏نظمی اطلاعات ذخیره شده را سر و سامان ببخشید و دستی به سر و روی پایگاه داده مرورگر بکشید.

 

بقیه در ادامه مطلب

 


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:firefox, توسط alireza

ابتدا از قسمت Start گزینه Run را انتخاب کنید و در آن کلمه ی Iexpress را تایپ کنید . متظر بمانید تا پنجره ی Iexpress ظاهر شود .
 روی گزینه ی Next کلیک کنید .
 گزینه Extract Files Only را انتخاب کنید و روی Next کلیک کنید .
 در اینجا یک نام برای فایل تون انتخاب کنید . قسمت بالایی . و بعد روی Next کلیک کنید .
 گزینه ی No Prompt را انتخاب کنید و روی Next کلیک کنید . توجه داشته باشید اگر در این قسمت گزینه ی Prompt User Width را انتخاب کنید سوالی در مورد ادامه نصب از کاربر پرسیده می شود ، که آیا برای نصب آماده است یا نه ؟
 گزینه پیش فرض را انتخاب کنید . و روی Next کلیک کنید .
 در اینجا فایل مورد نظر خود را اضافه کنید . مثلا فایل یک فونت يا يك عكس در اینجا می بینید که فقط می توانید یک فایل انتخاب کنید . برای انتخاب کل فایل ، فایل مورد نظر را به صورت Zip در آورید . حالا روی Next کلیک کنید .
 در اینجا نمایش می دهد که فایل شما در ویندوز چگونه نشان داده شود . گزینه پیش فرض را انتخاب کنید و روی Next کلیک کنید .
 در اینجا گزینه ی Display Message را انتخاب کنید تا بعد از نصب نشان دهد که نصب با موفقیت به اتمام رسیده است . بعد روی Next کلیک کنید .
 در اینجا با یک مسیر برای ذخیره فایل خود انتخاب کنید . روی Next کلیک کنید .
 در این جا گزینه ی Don’t Save را انتخاب کنید . و روی Next کلیک کنید .
 در اینجا روی Next کلیک کنید .
 فایل ما با موفقیت به اتمام رسیده است . روی Finish کلیک کنید .


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, توسط alireza

گلهای بهش سایبانت / یک دسته ستاره ارمغانت /

 یک باغ از گلهای نرگس / تقدیم وجود مهربانت .


تو کی هستی که همه فکر و خیالم شده تو

/ تو شدی زندگی من ، همه یادم شده تو /

یاد تو در خاطراتم وقتی پیدا می شود

/ می رود دنیا ز یادم چون که یادم شده تو .

 


دستم از دستت جداست / این تمام ماجراست

/ دلخوشم شاید بیایی / فردا هم روز خداست .


بقیه در ادامه مطلب...



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:اس ام اس عاشقانه , توسط alireza
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :